Pagėgių savivaldybės administracijos darbo laikas:
Pirmadieniais - ketvirtadieniais nuo 8.00 iki 17.00 val.
Penktadieniais nuo 8.00 iki 15.45 val.
Pietų pertrauka pirmadieniais - penktadieniais nuo 12.00 iki 12.45 val.
nustatytos dvi papildomas asmenų prašymų priėmimo valandos per savaitę pasibaigus darbo laikui – antradieniais ir ketvirtadieniais nuo 17 val. iki 18 val. Administracijos priimamajame.
Šeštadieniais ir sekmadieniais poilsio dienos.
Asmenys į priėmimus pas savivaldybės merą, patogumo dėlei užsirašo iš anksto priimamajame (apsilankę arba telefonu (8 441) 57 361.
Asmenų prašymai, pasiūlymai ir skundai savivaldybei gali būti siunčiami paštu, adresu: Vilniaus g. 11, LT-99288 Pagėgiai, elektroniniu paštu: info@pagegiai.lt telefonu: (8~441) 57 361 ir faksu (8~441) 57 874 arba pateikiami asmeniškai Pagėgių savivaldybės priimamajame, 203 kabinete.
Asmenys savivaldybės priimamajame (203 kab.) priimami visą savivaldybės administracijos darbo dienos laiką. Savivaldybės priimamajame asmenis aptarnauja vyresnioji specialistė Giedrė Barauskienė ir sekretorė-referentė Viktorija Juškevičienė (201 kab).
Klausimais, priskirtais pagal kompetenciją kitų savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių vedėjams bei specialistams, asmenys gali kreiptis tiesiogiai ir gauti pageidaujamą informaciją kiekvieną darbo dieną darbo laiku.
ASMENŲ PRAŠYMŲ, PRANEŠIMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMO IR JŲ APTARNAVIMO PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOJE TAISYKLĖS
|